Verrassing!! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Nienke en Tineke - WaarBenJij.nu Verrassing!! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Nienke en Tineke - WaarBenJij.nu

Verrassing!!

Blijf op de hoogte en volg Nienke en Tineke

21 Juli 2013 | Nederland, Apeldoorn

Wie zondagmorgen in de Samuelkerk zou zijn geweest, had twee hele verraste gezichten van ons gezien. Onze beide families zaten in de kerk! We konden er niet meer omheen, hier ging meer gebeuren...
Zaterdagmiddag op de markt kreeg we al een kleine voorbereiding op de verrassing, maar het effect was nog groot genoeg.
Na een mooie dienst, werden we verwacht op de Sjofar die helemaal in Zuid Afrikaanse sferen was gemaakt.
Lekker eten, kleurrijke kleden op de tafels en slingers aan het plafond. Aan alles was gedacht.
Hartverwarmend was het hoeveel mensen ons een goede reis kwamen wensen.
Dit is een dag om nooit meer te vergeten! Ook door de map met A4-tjes die we hebben gekregen.
Al deze dingen geven ons vertrouwen op een goede en waardevolle reis!

Ook via deze weg: Bedankt allemaal!

• 22 Juli 2013 - 16:08

Bert Goosensen:

Al een hartverwarmend begin gisteren in de Samuelkerk. Goeie reis en een behouden aankomt! God bless you!

• 25 Juli 2013 - 20:38

Attie Den Boer-Oppenhuizen:

Ha Nienke en Tineke,

Van je moeder, Nienke heb ik begrepen dat jullie, zij het met wat oponthoud veilig zijn aangekomen!
    Ik hoop dat jullie en gezegende tijd mogen hebben en veel sterkte met alles!

Liefs Attie.

• 28 Juli 2013 - 13:24

Oom Anne En Tante Maaike:

Dag lieve nienke en vriendin Zijn jullie al een beetje bijgekomen van de indrukken en de reis ? We zien uit naar de ervaringen liefs oom anne en tante maaike